Fitness

NAZWA CZAS ZAJĘĆ
POWER WAKE UP 55 min
TBC/POWER TBC 55 min/ 85min
ABT/POWER ABT 55 min
BODY SHAPE 55 min
BRZUCHY / PŁASKI BRZUCH & PLECY 30min/ 55 min
AQUA AEROBIK 45 min
FAT BURNER 55 min
INTERWAŁ 55 min
TURBOSPALANIE 55 min
TABATA 55 min
SPINNING 55 min
ZUMBA® 55 min
LATINO SOLO 55 min
STRETCHING 55 min
PILATES 55 min
ZDROWY KRĘGOSŁUP 55 min
YOGA 55 min
WORK OUT 55 min
LADY BOXINGNOWOŚĆ 55 min

POWER WAKE UP
trening na dzień dobry, doskonale przygotowujący ciało do rozpoczynającego się dnia, wzmacniający i kształtujący mięśnie. Dla wszystkich, którzy chcą się pozytywnie obudzić i zdobyć energię na cały dzień.

Czas zajęć: 55 min

TBC/POWER TBC trening ogólnorozwojowy, połączenie ćwiczeń aerobowych ze wzmacniającymi. Podczas zajęć wzmacniane są nie tylko dolne partie mięśniowe, ręce, pośladki i brzuch. Do treningu używane są rozmaite sprzęty: hantle, gumy, obciążenia na nogi, piłki. Zajęcia poprawiają koordynację ruchową i poczucie rytmu.

Czas zajęć: 55 min/ 85min

ABT/POWER ABT trening mający na celu wzmocnienie i ujędrnienie dolnych partii ciała, kształtuje i modeluje mięśnie bioder, ud, pośladków i brzucha. Regularne ćwiczenia zapewnią zgrabną sylwetkę, jędrne uda i pośladki oraz płaski brzuch.

Czas zajęć: 55 min

BODY SHAPE trening, którego celem jest wymodelowanie sylwetki, czyli wyszczuplenie jej i wzmocnienie mięśni. Serie prostych ćwiczeń z użyciem hantli, gum lub obciążeń na nogi wykonywanych w trakcie zajęć wpływają na proporcjonalne kształtowanie sylwetki

Czas zajęć: 55 min

BRZUCHY / PŁASKI BRZUCH & PLECY trening wzmacniający, kształtujący oraz rzeźbiący mięśnie brzucha i grzbietu. Efekt ćwiczeń to pięknie wyrzeźbiony brzuch.

Czas zajęć: 30min/ 55 min

AQUA AEROBIK trening w wodzie w postaci prostych choreografii przypominających aerobik. Ćwiczenia angażują wszystkie grupy mięśniowe, nie powodują obciążenia stawów są całkowicie bezpieczne i skuteczne. W trakcie ćwiczeń wykorzystywany jest specjalny sprzęt wypornościowy, dzięki któremu można w istotny sposób zwiększyć efektywność ćwiczeń, a udział w zajęciach nie wymaga umiejętności pływania.

Czas zajęć: 45 min

FAT BURNER to intensywny trening odchudzający . Odpowiednie natężenie ćwiczeń ma na celu osiągnięcie określonego tętna (pulsu) w zakresie, którego spalanie tkanki tłuszczowej jest najbardziej efektywne. Zajęcia oparte są na połączeniu nieskomplikowanych układów choreograficznych przy wykorzystaniu ćwiczeń na poszczególne partie mięśniowe.

Czas zajęć: 55 min

INTERWAŁ trening nastawiony na maksymalne rozgrzanie ciała oraz podniesienie tętna w celu rozpoczęcia procesu spalania z jednoczesnym kształtowaniem poszczególnych partii mięśniowych. Przeplatanie się dwóch różnych prędkości powoduje, że proces spalania utrzymany jest przez cały czas trwania zajęć

Czas zajęć: 55 min

TURBOSPALANIE trening oparty na zasadzie treningu interwałowego charakteryzujący się zmienną intensywnością ćwiczeń. To trening wzmacniający i kształtujący wszystkie grupy mięśniowe

Czas zajęć: 55 min

TABATA trening podkręcający metabolizm i stymulujący spalanie tkanki tłuszczowej, jeszcze długo po zakończeniu zajęć. Ćwiczenia wykonywane są w rundach 4 minutowych, 20 sekund z maksymalną intensywnością i przerwą 10-sekundową oraz jedno minutową pomiędzy rundami. Całość,tworzy  trening interwałowy, w którym wykorzystuje się napięcia izometryczne, ćwiczenia kardio i siłowe.

Czas zajęć: 55 min

SPINNING to trening przy muzyce na specjalnie przygotowanych rowerach stacjonarnych, w zmiennym tempie, w trakcie ćwiczeń następuje intensywne spalanie tkanki tłuszczowej co idzie w parze z poprawą wytrzymałości i wydolności organizmu.

Czas zajęć: 55 min

ZUMBA®  trening oparty na fuzji tańca i aerobiku. To trening wytrzymałościowy, odchudzający i kształtujący w jednym, przeznaczony dla każdego, bez względu na wiek i umiejętności

Czas zajęć: 55 min

LATINO SOLO to nauka wszystkich tańców latynoamerykańskich, na zajęciach będzie można poznać takie tańce jak: cha-cha, rumba, salsa i wiele innych. Tańce te łączy niezwykła gracja, zmysłowość i dynamika. Tańce latynoamerykańskie uczą prawidłowej postawy ciała, płynności ruchów, ale także pewności siebie.

Czas zajęć: 55 min

STRETCHING   trening poświęcony rozciąganiu wszystkich partii mięśniowych. Dzięki regularnemu „rozciąganiu” ciało staje się bardziej elastyczne i gibkie. Zajęcia prowadzone są przy spokojnej i relaksującej muzyce.

Czas zajęć: 55 min

PILATES zestaw ćwiczeń wzmacniających i rozciągających, ukierunkowane na mięśnie wewnętrzne ( głębokie ), stabilizujące kręgosłup i poprawiające sylwetkę. Zajęcia odbywają się przy relaksującej muzyce. Ujędrniają i wysmuklają sylwetkę, ciało staje się sprężyste i poprawia się jego wygląd.

Czas zajęć: 55 min

ZDROWY KRĘGOSŁUP trening oparty na ćwiczeniach rozluźniających, mobilizacyjnych, wzmacniających, koordynacyjnych i równoważnych (na bazie pilatesa i jogi), mający na celu wzmocnienie mięśni osłabionych, rozciągnięcie mięśni przykurczonych oraz rozluźnienie nadmiernych napięć w obrębie kręgosłupa, wyrobienie nawyku prawidłowej postawy, a także nauka poczucia własnego ciała

Czas zajęć: 55 min

YOGA   to doskonałe antidotum na codzienny stres, przepracowanie, bóle karku i krzyża oraz środek do osiągnięcia wewnętrznej harmonii i równowagi. Trening Jogi wymaga koncentracji i łączenia wysiłku mięśni z oddechem, wraz ze zmęczeniem fizycznym w parze idzie odprężenie psychiczne.

Czas zajęć: 55 min

WORK OUT/SPORTY WALKI to trening wydolnościowo-sportowy wykorzystujący elementy sportów walki. Ćwiczenia pomogą wyrobić kondycję, wytrzymałość, refleks oraz ukształtują sylwetkę. Ćwiczenia workout są idealnym dodatkiem do treningu siłowego jak i zajęć typu fitness.

Czas zajęć: 55 min

LADY BOXINGNOWOŚĆto wspaniała okazja dla Pań które, we własnym gronie,chciałyby nauczyć się Tradycyjnego Sportu Walki jakim jest BOKS. To forma rekreacji dla pań które pragną zadbać o swoje zdrowie i sylwetkę, odstresować się po ciężkim i stresującym dniu w pracy, poczuć adrenalinę, wyładować swoją złość, a przy okazji nauczyć się podstawowych technik uderzania, które mogą się przydać w sytuacji realnego zagrożenia
Czas zajęć: 55 min