Fitness

fitness
NAZWA CZAS ZAJĘĆ
TBC/POWER TBC 55 min/ 85min
ABT/POWER ABT 55 min
AQUA AEROBIK 45 min
INTERWAŁ 55 min
TURBOSPALANIE 55 min
TABATA 55 min
ZUMBA® 55 min
LATINO SOLO 55 min
PILATES 55 min
ZDROWY KRĘGOSŁUP 55 min

 

TBC/POWER TBC trening ogólnorozwojowy, połączenie ćwiczeń aerobowych ze wzmacniającymi. Podczas zajęć wzmacniane są nie tylko dolne partie mięśniowe, ręce, pośladki i brzuch. Do treningu używane są rozmaite sprzęty: hantle, gumy, obciążenia na nogi, piłki. Zajęcia poprawiają koordynację ruchową i poczucie rytmu.

Czas zajęć: 55 min/ 85min

ABT/POWER ABT trening mający na celu wzmocnienie i ujędrnienie dolnych partii ciała, kształtuje i modeluje mięśnie bioder, ud, pośladków i brzucha. Regularne ćwiczenia zapewnią zgrabną sylwetkę, jędrne uda i pośladki oraz płaski brzuch.

Czas zajęć: 55 min

 

AQUA AEROBIK trening w wodzie w postaci prostych choreografii przypominających aerobik. Ćwiczenia angażują wszystkie grupy mięśniowe, nie powodują obciążenia stawów są całkowicie bezpieczne i skuteczne. W trakcie ćwiczeń wykorzystywany jest specjalny sprzęt wypornościowy, dzięki któremu można w istotny sposób zwiększyć efektywność ćwiczeń, a udział w zajęciach nie wymaga umiejętności pływania.

Czas zajęć: 45 min

 

INTERWAŁ trening nastawiony na maksymalne rozgrzanie ciała oraz podniesienie tętna w celu rozpoczęcia procesu spalania z jednoczesnym kształtowaniem poszczególnych partii mięśniowych. Przeplatanie się dwóch różnych prędkości powoduje, że proces spalania utrzymany jest przez cały czas trwania zajęć

Czas zajęć: 55 min

TURBOSPALANIE trening oparty na zasadzie treningu interwałowego charakteryzujący się zmienną intensywnością ćwiczeń. To trening wzmacniający i kształtujący wszystkie grupy mięśniowe

Czas zajęć: 55 min

TABATA trening podkręcający metabolizm i stymulujący spalanie tkanki tłuszczowej, jeszcze długo po zakończeniu zajęć. Ćwiczenia wykonywane są w rundach 4 minutowych, 20 sekund z maksymalną intensywnością i przerwą 10-sekundową oraz jedno minutową pomiędzy rundami. Całość,tworzy  trening interwałowy, w którym wykorzystuje się napięcia izometryczne, ćwiczenia kardio i siłowe.

Czas zajęć: 55 min

 

ZUMBA®  trening oparty na fuzji tańca i aerobiku. To trening wytrzymałościowy, odchudzający i kształtujący w jednym, przeznaczony dla każdego, bez względu na wiek i umiejętności

Czas zajęć: 55 min

LATINO SOLO to nauka wszystkich tańców latynoamerykańskich, na zajęciach będzie można poznać takie tańce jak: cha-cha, rumba, salsa i wiele innych. Tańce te łączy niezwykła gracja, zmysłowość i dynamika. Tańce latynoamerykańskie uczą prawidłowej postawy ciała, płynności ruchów, ale także pewności siebie.

Czas zajęć: 55 min

 

PILATES zestaw ćwiczeń wzmacniających i rozciągających, ukierunkowane na mięśnie wewnętrzne ( głębokie ), stabilizujące kręgosłup i poprawiające sylwetkę. Zajęcia odbywają się przy relaksującej muzyce. Ujędrniają i wysmuklają sylwetkę, ciało staje się sprężyste i poprawia się jego wygląd.

Czas zajęć: 55 min

ZDROWY KRĘGOSŁUP trening oparty na ćwiczeniach rozluźniających, mobilizacyjnych, wzmacniających, koordynacyjnych i równoważnych (na bazie pilatesa i jogi), mający na celu wzmocnienie mięśni osłabionych, rozciągnięcie mięśni przykurczonych oraz rozluźnienie nadmiernych napięć w obrębie kręgosłupa, wyrobienie nawyku prawidłowej postawy, a także nauka poczucia własnego ciała

Czas zajęć: 55 min